Kerjaya Selepas SPM.


(Lebih kurang macam ni lah perbualan kami aku tak ingat sebab tak sempat nak record)

Radhi : Budak budak 5Berlian ramai ah masuk Kolej Yayasan Felda amik english. Macam mana ah?

Zakiah : Aku ada borang tu. Ni haa. 3 bulan je kot.

Radhi : Kalau amik english kat Kelana Jaya. Hm boleh ah amik ni. Mie, ko nak kerja ke masuk sekali?

Me : ...........


Haa tu masalah aku sekarang. Aku tak tau lepas SPM nanti nak kerja atau masuk kolej tu. Kalau masuk kolej tu, habis SPM terus daftar masuk situ. Tak sempat nak buat apa doeh. Kentut pon tak sempat. Ok gelak la kalau ko rasa lawak. Kolej tu 6 bulan ada yang 3 bulan pun ada. Elaun dapat RM200 sebulan. Hm. Kalau kerja, mungkin RM900 sebulan dah dalam tangan. HAHAHAHAHAHAHA.

Aku, Wani dengan Radhi tengok video Parody Couple Seminggu tu pun dah berdekak gelak macam orang hilang akal. Lepas tu cakap balik dialog dialog brother tu pun boleh jadi bahan gelak kiteorang. Bangang nak melampau pulak tu. Hahahahaa.

No comments: