Toreh Tangan


Semalam masa dalam bas, ada terperasan tangan seorang hamba Allah ni, ada garis garis. Aku ingat apa. Bila perhatikan bebetul, baru aku macam "oh dia toreh tangan dia". Hm macam toreh pokok getah pulak aku tengok. Aku pun tanya dia, "tangan ko tu kenapa?" Muka dia berubah, tapi still balas pertanyaan aku, "aduh nampak la pulak. haha. takde pape."

Persoalannya sekarang, tak sakit ke? Eh aku yang baru kena pisau sikit kat jari tu pun dah letak plaster sebab sakit, apatah lagi main toreh toreh begitu. Tak terdaya aku jadinya~

Btw follow me on twitter @Iammimieeee_ and instagram mimieshahira. Bye.

No comments: