Perah Otak, Perah Peluh Betina


Perasan tak sejak kebelakangan ney aku kerja update pasal henset baru? Last-2 tak beli pun. Abang cakap, ehem ehem ''abang tak caye lah orang jual online ney. Macam kak lit tu, beli blekberi. Baru bape bulan pakai dah jahanam!'' Camtulah lebih kurang. Cisssss! Kempunan aku nak berhensetkan android. Nak henset baru. Sekarang pun pakai henset cokia jur. -.- Nak henset Samsung Galaxy. Ade wifi. Takyah nak berebut dengan akak aku komputer lagi. *ayat tunggang terbalik --' Err, aku rase dah lari topik ney. Aku bukan nak cakap pasal benda ney sebenarnya. Maklumlah, tak jadik beli. Taknak cakap pape dah. *lap air mata 

Nak yang ney boleh? Hehe.

Hai. *angkat tangan dan lambai Sekarang minggu exam. Uhh! I hate exam so much much much much! Tapi takde lah much sangat sebab lepas exam terus cuti sem. Hewhew. 2 minggu lak tu. Boleh pergi KL. Takan cuti 2 minggu nak duduk palong jur. Erghh! Bosan woy. Baik aku pergi Ampang. Rumah kakak aku. Berbaloi. Boleh ajak jalan-2. Uptown ke, TS ke, ICT ke. Takde lah bosan. Kan? Kan? Kan? Hehee. Lagipun hujung bulan kan? Mesti dah gaji. Takde lah jadik macam hujung tahun lopeh. Pergi rumah dia time abang ipar aku belom gaji. Sekali terperap jur dalam rumah. Sumpah boring gile. Nak onling broadband dia dah almost limit. Nak tengok tv asyik berebut jur dengan budak kecik sorang tu. Sorang nak tengok Citra sorang nak tengok Ceria. Cisssss -.- 


Exam kali nie ikut format SPM. 3 minggu. Setiap paper 2jam 30minit. Fuhhhh. Naik kematu buntot aku. Dah macam exam arab tahun lopeh dah aku rasa. Tapi tak rase lame sangat kod 2jam 30minit ney. Maybe sebab paper susah. Perah otak dah setangah jam. Nak perah segala peluh yang ada pun setengah jam. Nak menulis lagi. Aihhhh. Exam mid year ney aku ingat taknak bace novel. *ntah sejak bile ntah aku minat novel aku pun tak tahu -.- NO NOVEL! Study sampai pukul 10. Tapi masalah eh, baru 15 minit bace buku, dah terlolap. Takpun nampak novel terus grab dan bace. Study pun time exam nak mule. Buruk perangai -,- 


Aku janji dengan arwah ustaz shahrizan, ekonomi mid year ney aku takkan fail mcm haritu. Sekarang ustaz dah takde, InsyaAllah ekonomi aku akan buat bebetul. Taknak dpt markah 17% lagi. :'(

Entah kod ape yang aku pegang aku pun tak tahu. Eksem kamen jur tu. -.-

MIMI SHAHIRA BOLEH! WOHOOOO! :'D

No comments: