Apa Yang Kite Buat Mase Sekola Rendah, Tapi Tidak Mase Sekolah Menengah?

Cukup pangjang tak tajuk entry aku? Ke nak aku tukar Apa Yang Kite Selalu Buat Semase Sekolah Rendah, Tapi Kita Tidak Buat Semasa Kita Sekolah Menengah? Amekauu! 180 patah perkataan. Kay kita tipu jur. Hahahahaaa *annoying gila aku gelak =.=  Cehh! Macam korang dengar jur =.=


COVER 25HOUR!
Kay tidak dinafikan, zaman sekolah rendah sangat seronok. Nak buat ape. buat jur. Takyah fikir nak cover2 laa bagai. Kalau nampak lelaki hensem kat sekolah, mulalah jadi cover terus. Macam laa lelaki tu pandang kau. Tapi mase sekolah rendah, kita tak macam tu. Kan? Mase sekolah rendah kalau kita nampak lelaki, kita main gusti2 terus. Hahahaa.

Sugguh sadis doodle ney T.T

BEDAK 10 INCI!
LOL. Watlek watpeace jur okay? Sebab aku pun pakai bedak 3inci XD Hahahahaa! Tapi mase sekolah rendah kita tak pakai bedak berinci2. Sebab mase sekolah rendah, kita fikir kita datang sekolah sebab nak main2 dengan kawan2. Dulu kita pakai bedak tak sampai 1inci. Kadang2 tu tak pakai bedak langsung. Sebab time tu kita tak fikir nak carik pakwe hensem2. Aku rase kan, kalau time tu kita dah pandai mekap2, pandai pakai2 bedak semua ney, mesti kita datang sekolah semua pandang kita dengan muka pelik. Sebab dieorang rase ade badut masuk sekolah =.=


DALAM KAIN ADA SELUAR!
Seluar dalam kah? Oh tidak tidak! Errrr, I mean yeaa! Tapi bukan itu aku maksudkan. Kalau seluar dalam dah tentu2 lah kita pakai kan? Kay maksud aku sekarang ney, kita pakai kain, tapi dalam kain ade seluar. Faham tak? Tak faham? Kalau tak faham, kau pergi tanya adek2 korang, macam mane KAIN DALAM SELUAR?


BAJU DALAM BAJU!
Time pjk selalu buat. Kalau haritu ade pjk, kita akan berpanas. Sebab pakai baju 2 lapis. Yelah, kita pakai baju kurng, tapi dalam baju kurung tu ade baju tshirt. Dan dalam kain ade seluar trek. Cuba kau buat benda ney time sekolah menengah? Mampu? Komfem jadik bahan macam Seri kena bahan dengan geng2 aku. Hahahahahahhahaa! *kejam =.= Eh tapi aku pernah buat time sekolah menengah. Masuk surau, tukar baju. Kalau tudung putih tak bawak, pakai tudung yang sedia ada. Tudung warna hijau. Malu gila bila fikir2 balik. Tapi takpe, mase tu baru form 1. Baru nak naik kan? T_T


MAIN GETAH!
Benda ney time sekolah agama time rehat aku selalu main. Aku bawak getah, then main dengan kawan2. Kadang2 budak2 lelaki pun join. Hahaha. Seronok wehh! Korang pernah main? Tu sebab lah kami pakai seluar dalam kain. Hahahahaa! Cuba bayangkan, mse sekolah menengah time rehat korang main benda ney. Korang mampu?


MINAH OR MAT BASIKAL!
Sekarang ney kita datang sekolah bawak ape? Basikal? SALAH! Jawapanya motor! I mean bukan `kita` tapi kau! Kesian aku, sampai sekarang tak lepas2 nak bawak motor pergi sekolah. Ayah tak bagi T.T Okay nampaknya aku dah tukar topik yea? Dah mula nak rase menyampah kan? Kbhaiii. Kay mase sekolah rendah, kita tak main lah bawak motor pergi sekolah. Kita naik basikal. Baru ROCK! MACHO gituu! Hahahahaa. Kalau nak pergi rumah kawan2 naik basikal. Motor tak play arr mase2 dulu. Hahaha XD


BOTOL AIR!
Kalau dulu, botol air sape yang paling lawa or comel, dia paling hebat. Dulu shima ade botol air benda telefon.Cool habiss! Semua berebut nak tengok. Hebat kan shima? Hahahahaha!

Tu jur kod aku rase. Tapi aku rase ade bnyak lagi. Tapi lupe.Kbhaiii~

4 comments:

Shima Yahya said...

GILE COOL aku ade botol air telefon warna pink . Smua nak tengok weh weh cool gile botol kau shima -,-'

mimie shahira said...

Hebat gilaaaaa kau dulu! hahahaaa

zatty said...

haha...mimi! cuba ingat balik apa kita main tiap kali balik kampung?? INGAT tau!! bhahaha..segan pulak bila ingat...^_^

mimie shahira said...

main ape erkk. aku lupe aa. basikal ey. hahaha =.=