Yang terbaik - Marsha Milan Londoh >.<''

Hi, assalamualaikum ..

Korang ade tak benda yang paling bodoh yang korang pernah buat . Aku ? Of coz ade . Bodoh gila kod aku rase . Kemaluan ! harhar -,- Baru semalam aku cakap pasal benda ney dengan Shima and Radhe . Sumpah aku tergelak bila ingat balik benda ney .. Tapi benda ney jadik masa aku form1 ke form2 ntahh . Kecik lagi . Tak matang lagi mase tuu . Cehh ! Padahal tahun lepas . -__-' Benda bodoh yang aku buat adalah aku bagi surat dekat sorang mamat ney . Aku minat dia mase tu . Maybe pada korang normal lettuw bagi surat kat lelaki . Tapi pada aku benda tu memalukan ! Mase tu memang aku malu gilaa ah ! Nak terserempak dengan dia pon segan gilerr . haha ! lol . Aku rase kalau korang bace isi kandungan surat tu , mesti korang gelak terbahak2 ! hahahaha .. Afiq kata Azriq simpan lagi surat tu ? Err . Tak tahuu lahh . Tapi aku akan terharu sikit kalau dye still simpan menatang tu . HAHA ! Ehh ! Tapi dulu je aku suka dia . Sekarang dah tak sukee . Sejak aku coup dengan Shafiq kod aku dah tak suke dia . Tapi sekarang dah putus dengan Shafiq . Kbhaii T_T

p/s : Ape kena mengana tajuk entry dengan entry ney ? Jawapan dia adalah , dalam surat aku tu aku ade tulis lirik lagu Yang Terbaik . Kbhaii T_T

2 comments:

Shima Yahya said...

Dirku dah brikan yang terbaik ~~
Ilove you azriq . Harharhar XD

mimie shahira said...

kau love azriq ? woahhhh ! ini sudah hebat ! hahahhaa
#Dirikuu dah berikan yang terbaekk ~~~ jalann ~ hahaha